V prednostih osebnega svetovanja lahko uživate tudi udobno z domačega naslanjača.

Miele Live Experience

Če ne morete obiskati našega Miele Experience Centra, vam je z enim klikom na voljo naše spletno svetovanje. Eden od naših strokovnjakov iz Miele Experience Centra vam bo po videoklicu nudil pomoč pri izbiri pravega aparata Miele.

Na voljo smo vam od ponedeljka do sobote med 10. in 18. uro.

Kako deluje?

Preprosto kliknite gumb „Pogovor z Mielejevim strokovnjakom“.

Čez približno 20 sekund na našem spletnem mestu se bo pojavil ustrezen gradnik. Če ga ne vidite, morate morda na novo naložiti stran ali izprazniti svoj predpomnilnik. Lahko pa poskusite stran naložiti v zasebnem načinu oz. načinu brez beleženja zgodovine.

V ta namen potrebujete samo mikrofon na svojem računalniku ali mobilni napravi.

Med klicem vas ne moremo videti, to vam obljubimo. Samo vi lahko vidite Mielejevega strokovnjaka. Vendar vas prosimo, da dovolite dostop do svojega mikrofona in slednjega vključite, da vas bomo lahko slišali. Videoklic v živo se bo nato samodejno začel.

Zagotovite si osebno svetovanje in predstavitev izdelkov, ki ju bo izvedel eden naših prijaznih strokovnjakov iz Miele Experience Centra.

Na voljo smo vam od ponedeljka do petka med 10. in 18. uro. Veselimo se vašega klica!

 

 

Pogosta vprašanja

Zakaj videoklic v živo?

Vas zanima kuhinjski aparat, pralni stroj ali sesalnik? Naši strokovnjaki iz Miele Experience Centra vam lahko z videoklicem v živo pokažejo različne aparate in vam pomagajo izbrati tistega, ki vam najbolj ustreza.

Ali se me v videoklicu vidi?

Ne, mi vas ne moremo videti. Le vi vidite naše strokovnjake iz Miele Experience Centra. Vendar vas prosimo, da dovolite dostop do vašega mikrofona in slednjega vključite, da vas bomo lahko slišali.

Ali moram posredovati osebne podatke?

Ne, za pogovor z našimi strokovnjaki vam ni treba posredovati svojih osebnih podatkov. Morda vas bo strokovnjak iz Miele Experience Centra prosil za vaše ime in/ali kontaktne podatke, da vam bo lahko poslal informacije ali se z vami dogovoril za dodatni pogovor. Vendar to ni obvezno.
Če se pogovor iz tehničnih razlogov prekine, ponovno pokličite našega svetovalca, saj sami ne moremo vzpostaviti zveze z vami.

Zakaj ne vidim gradnika za klic v živo?

Praviloma se gradnik za klic pojavi čez približno 20 sekund v spodnjem območju spletnega mesta. Če ga ne vidite, morate morda na novo naložiti stran ali izprazniti svoj predpomnilnik. Lahko pa poskusite stran naložiti v zasebnem načinu oz. načinu brez beleženja zgodovine.

Zakaj se ne morem povezati?

Če je prikazano, da svetovalec ni na voljo, je morda ravno sredi pogovora z drugo stranko ali pa ste skušali vzpostaviti klic izven našega delovnega časa.
Prosimo, upoštevajte tudi, da niso vsi spletni brskalniki v celoti podprti. Najboljši rezultat boste dosegli z brskalnikom Chrome ali Firefox. Alternativno lahko poskusite tudi s pametnim telefonom ali tablico.

Direktiva o varstvu podatkov