Prosimo, izberite eno od spodnjih možnosti, če je ustrezno:
Rezervacija obiska serviserja po spletu
Uporabni nasveti za odpravljanje motenj
Registracija aparata za garancijo
Nakup podaljšane garancije
Za vsa druga povpraševanja vas prosimo, da spodaj vnesete svoje sporočilo. Če potrebujete pomoč pri uporabi svojega aparata ali naročilu nadomestnih delov, nam posredujte čim več informacij; številka modela ali serijska številka ter datum nakupa nam bodo omogočili odgovoriti na vaše vprašanje že v prvem odzivu.
Spoštovani,
če želite poiskati trgovca ali razstavni salon, kliknite tukaj.
Za vsa druga povpraševanja vas prosimo, da spodaj vnesete svoje sporočilo.
Spoštovani, za informacije glede Mielejevih dogodkov obiščite poglavje o dogodkih na naši spletni strani. Hvala!
Za vsa druga povpraševanja vas prosimo, da spodaj vnesete svoje sporočilo.
Spoštovani,
za spletno rezervacijo servisa kliknite tukaj.
Za vsa druga povpraševanja vas prosimo, da spodaj vnesete svoje sporočilo.
Uporaba osebnih podatkov v marketinške namene
Politika zasebnosti in uporaba podatkov, ki jih je mogoče povezati s konkretno osebo: Miele bo varoval vaše osebne podatke s kar največjo skrbnostjo in bo podatke, ki lahko razkrijejo vašo identiteto, zbiral samo za namen, za katerega jih posredujete. Kliknite tukaj, če želite več informacij o Mielejevi politiki varstva podatkov.
Spoštovani,
ali imate vprašanja glede spletne prodajalne Miele?
Kliknite tukaj za uveljavitev kupona.
Če imate težave pri uveljavljanju kupona, nas o tem obvestite v spodnjem polju.
Pomembno: Za obdelavo vaše prošnje potrebujemo naslednje informacije
1. Podrobnosti promocije (npr. „Brezplačna letna zaloga pralnega sredstva”)
2. Navedba kode kupona.
Hvala.
Spoštovani,
tukaj lahko poiščete informacije o klubu Miele Club.
Za specifična vprašanja uporabite spodnje polje.
Hvala.
Spoštovani,
tukaj lahko poiščete informacije o podjetju Miele.
Kliknite tukaj, če vas zanimajo Mielejeve strani za medije.
Za specifična vprašanja uporabite spodnje polje.
Hvala.