Iskanje
Podpora zaPečica

Kaj se zgodi s funkcijo Smart Food ID (SFID), če se moja pečica ponastavi na „tovarniško nastavitev“ ali na novo poveže v omrežje?

Kaj se zgodi s funkcijo Smart Food ID (SFID), če se moja pečica ponastavi na „tovarniško nastavitev“ ali na novo poveže v omrežje?

Po ponastavitvi pečice na „tovarniške nastavitve“ morate pečico na novo povezati s svojo aplikacijo Miele.

Aktivirane ali kupljene digitalne pametne funkcije so povezane z vašim računom v aplikaciji Miele in se avtomatsko sinhronizirajo z vašo pečico. Sinhronizacija lahko traja nekaj minut.

Aktivirane ali kupljene digitalne pametne funkcije so nato spet na voljo.

Navodila za uporabo

Navodila za uporabo

Tukaj najdete navodila za uporabo svojih aparatov Miele.
Izvedite več
Rezervacija serviserja

Rezervacija serviserja

Popravilo lahko naročite po spletu ali telefonu
Načrtujte obisk
Kontaktni obrazec

Kontaktni obrazec

Opišite svojo zadevo v našem kontaktnem obrazcu. Servis Miele bo stopil v stik z vami, kakor hitro bo mogoče.
Na kontaktni obrazec