Težava s povezavo.
Preverite internetno povezavo.
Aplikacija Miele:
Preverite povezavo in jo ponovno vzpostavite, npr. s spremljanjem stanja aparata v aplikaciji Miele.
Status povezave lahko prikažete na naslednji način:
Odprite aplikacijo Miele.
Pod „Aparati“ izberite želeni aparat.
Če ni povezave, je to zdaj prikazano.
Jakost WLAN-povezave:
Zagotovite zadostno jakost WLAN-povezave, npr. s funkcijo FoodView v aplikaciji Miele.
Ponovno zaženite prepoznavanje živila, tako da odprete in zaprete vrata pečice.
Če prepoznavanje še vedno ni mogoče, preverite, ali so za vašo pečico na voljo posodobitve programske opreme ali modula:
V ta namen pojdite v meni „Nastavitve“.
Namestite posodobitve, ki so na voljo.
V aplikaciji Miele preverite, ali so na voljo posodobitve modula.
Namestite posodobitve modula, ki so na voljo.
Preverite, ali se pri ELP ID prikaže vrednost, večja ali enaka 05165 V5432, in pri XKM ID vrednost, ki je večja ali enaka 36097. Funkcija Smart Food ID je podprta od teh verzij naprej.