Iskanje
Podpora zaPečica

Prepoznavanje ni mogoče (Smart Food ID)

Na prikazovalniku pečice se pri funkciji Smart Food ID (SFID) izpiše Prepoznavanje ni mogoče.

Težava s povezavo.

Če se med fazo prepoznavanja prekine internetna povezava, prepoznavanje živila ni mogoče in pečica ne predlaga nobenega programa.

Preverite internetno povezavo.

  • Aplikacija Miele:

    Preverite povezavo in jo ponovno vzpostavite, npr. s spremljanjem stanja aparata v aplikaciji Miele.

    Status povezave lahko prikažete na naslednji način:

    • Odprite aplikacijo Miele.

    • Pod „Aparati“ izberite želeni aparat.

      Če ni povezave, je to zdaj prikazano.

  • Jakost WLAN-povezave:

    Zagotovite zadostno jakost WLAN-povezave, npr. s funkcijo FoodView v aplikaciji Miele.

Ponovno zaženite prepoznavanje živila, tako da odprete in zaprete vrata pečice.

Če prepoznavanje še vedno ni mogoče, preverite, ali so za vašo pečico na voljo posodobitve programske opreme ali modula:

  • V ta namen pojdite v meni „Nastavitve“.

  • Namestite posodobitve, ki so na voljo.

  • V aplikaciji Miele preverite, ali so na voljo posodobitve modula.

  • Namestite posodobitve modula, ki so na voljo.

  • Preverite, ali se pri ELP ID prikaže vrednost, večja ali enaka 05165 V5432, in pri XKM ID vrednost, ki je večja ali enaka 36097. Funkcija Smart Food ID je podprta od teh verzij naprej.

Navodila za uporabo

Navodila za uporabo

Tukaj najdete navodila za uporabo svojih aparatov Miele.
Izvedite več
Rezervacija serviserja

Rezervacija serviserja

Popravilo lahko naročite po spletu ali telefonu
Načrtujte obisk
Kontaktni obrazec

Kontaktni obrazec

Opišite svojo zadevo v našem kontaktnem obrazcu. Servis Miele bo stopil v stik z vami, kakor hitro bo mogoče.
Na kontaktni obrazec