Pogosta vprašanja

Informacije o kampanji ob 125-letnici

Logotip 125-letnice

Razpoložljivost 125-tedenske podaljšane garancije

125-tedenska podaljšana garancija je na voljo za izbrane izdelke ob 125-letnici podjetja Miele. Podrobnosti o modelih serije 125 Gala najdete tukaj.

125-tedenska podaljšana garancija velja za izbrane izdelke, ki so kupljeni neposredno pri podjetju Miele ali pri pooblaščenem zastopniku. Podrobnosti o modelih serije 125 Gala najdete tukaj.

Vsi aparati, ki imajo oznako „125 Gala Edition“, so upravičeni do 125-tedenske podaljšane garancije. Podrobnosti o modelih serije 125 Gala najdete tukaj.

125-tedenska podaljšana garancija je del jubilejne ponudbe ob 125-letnici podjetja Miele. Na voljo je med celotnim obdobjem kampanje.

125-tedenska podaljšana garancija velja samo za izbrane izdelke, ki so kupljeni v obdobju kampanje. Ne velja za nakupe, ki so bili opravljeni pred začetkom kampanje, zato aktivacija garancije v aplikaciji Miele* ni mogoča.

 

 

Aktivacija podaljšane garancije

QR koda

Kako lahko aktiviram 125-tedensko podaljšano garancijo za svoj aparat?

Prepričajte se, da je vaš aparat upravičen do 125-tedenske podaljšane garancije. Če želite aktivirati 125-tedensko podaljšano garancijo, morate aparat povezati z aplikacijo Miele*. Za sesalnike in aparate KWT 7112 iG obsw/matt serije 125 Gala zadostuje, da aparat registrirate v aplikaciji Miele*.

Kliknite tukaj ali skenirajte QR kodo, da prenesete aplikacijo Miele* na svojo končno napravo ali da odprete aplikacijo Miele*. Sledite navodilom v aplikaciji Miele* in dodajte svoj novi aparat Miele. Nato se avtomatsko izpiše povabilo za aktivacijo 125-tedenske podaljšane garancije.

Če se avtomatsko povabilo za aktivacijo podaljšane garancije že pojavi v aplikaciji Miele* in ga zaprete, lahko garancijo aktivirate prek strani s pregledom garancije. To stran prikličete tako, da tapnete gumb „Profil“. Če je aparat upravičen do 125-tedenske garancije, lahko slednjo aktivirate tukaj.

125-tedenske podaljšane garancije ni mogoče uveljaviti na Mielejevem spletnem mestu. Prosimo, da garancijo aktivirate v aplikaciji Miele*.

Garancijo morate aktivirati v 30 dneh po nakupu aparata v aplikaciji Miele*. Aktivacija je mogoča med celotnim obdobjem kampanje prek aplikacije Miele*.

Če je aparat dobavljen po preteku obdobja kampanje, se po pomoč obrnite na naš kontaktni center.

Za uspešno povezavo aparata z aplikacijo Miele* morate vnesti datum nakupa aparata in njegovo serijsko številko. V številnih primerih lahko aplikacija Miele* med postopkom avtomatsko prepozna serijsko številko. Če morate številko ročno vnesti, sledite navodilom v aplikaciji ali uporabite iskalnik napisne ploščice, da najdete serijsko številko na svojem aparatu.

Takoj po zaključku aktivacije garancije se status garancije v aplikaciji Miele* posodobi in prikaže se vaša podaljšana garancija. Poleg tega boste po elektronski pošti prejeli certifikat s podatki o aparatu in garanciji.

 

 

Uparjenje ali registracija aparata z aplikacijo Miele*

Prenesite aplikacijo Miele* iz trgovine Apple App Store ali Google Play Store. Odprite aplikacijo in sledite navodilom, da dodate svoj aparat. Navodila, ki vas korak za korakom vodijo skozi postopek uparjenja, si lahko ogledate tudi v našem videoposnetku o uparjenju.

Minimalne zahteve so navedene v trgovini Apple App Store ali Google Play Store. Dodatne podrobnosti so navedene v sistemskih zahtevah na našem spletnem mestu.

Aplikacija Miele* avtomatsko prepozna aparate, ki so upravičeni do 125-tedenske podaljšane garancije. Aktivacija 125-tedenske podaljšane garancije je zelo hiter in enostaven postopek. Tudi po aktivaciji lahko kadar koli prikažete status garancije svojega aparata.

Za aktivacijo 125-tedenske podaljšane garancije si naložite aplikacijo Miele* in registrirajte svoj sesalnik/KWT 7112 iG obsw/matt serije 125 Gala. Nato se avtomatsko izpiše povabilo za aktivacijo 125-tedenske podaljšane garancije.

Če imate težave s povezavo, lahko 125-tedensko podaljšano garancijo aktivirate tako, da svoj aparat preprosto registrirate v aplikaciji Miele*. Po registraciji se vam avtomatsko izpiše vprašanje, ali želite aktivirati svojo 125-tedensko podaljšano garancijo.

 

 

Popravila

Dodatna garancija se začne neposredno po zaključku dveletne Mielejeve garancije in slednjo podaljša za nadaljnjih 125 tednov. Skupna garancijska doba znaša štiri leta in skoraj pet mesecev.

Da, svojo dodatno 125-tedensko podaljšano garancijo lahko z enkratnim plačilom podaljšate na skupno 10 let. Prosimo, obrnite se na naš kontaktni center.

Najpomembnejše prednosti podaljšane garancije so:

  • Maksimalna varnost: Med podaljšano garancijsko dobo nimate nobenih stroškov za popravila napak, razen če nastanejo namerno ali zaradi hude malomarnosti. Podaljšana garancija krije vse stroške dela in prihoda ter stroške za nadomestne dele.
  • Nov aparat: Če vašega aparata ne moremo popraviti, prejmete novega.
  • Zanesljivo in hitro: V primeru potrebnega popravila vam naši odlično usposobljeni serviserji nudijo hitro in zanesljivo pomoč.

Podaljšana garancija pokriva vsa popravila in zajema vse stroške dela in pripravljenosti ter stroške za nadomestne dele, razen če je škoda povzročena namerno ali iz hude malomarnosti. Veljajo pogodbeni pogoji.

Podaljšana garancija ne pokriva:

– napak, ki so posledica nestrokovne namestitve aparata;
– škode, ki je posledica posega, ki ga ni opravilo podjetje Miele ali pooblaščen Mielejev servisni partner;
– potrošnega materiala/opreme, na primer: pomivalnega sredstva, filtra z aktivnim ogljem, vodnega filtra;
– vzrokov napak zunaj aparata (zunanji vplivi, kot so transportne poškodbe, škoda zaradi sunkov ali udarcev, naravni pojavi);
– nestrokovne uporabe in nepravilnega upravljanja, npr. uporabe neprimernih pralnih/pomivalnih sredstev ali kemikalij, ter škode zaradi vnosa tekočin, prahu ali tonerjev;
– obrabe zaradi uporabe in naravne obrabe, kot je zmanjševanje zmogljivosti polnjenja akumulatorjev, in sestavnih delov, ki jih je treba v skladu z navodili za uporabo med življenjsko dobo izdelka redno menjati.

Podrobnejše informacije preberite v pogojih podaljšane garancije.

125-tedenske podaljšane garancije ne morete prenesti na druge aparate. Če se zamenja lastnik aparata, se podaljšana garancija lahko prenese na novega lastnika. Stopite v stik s podjetjem Miele, da potrdite novega lastnika.

125-tedenska podaljšana garancija ostane veljavna, če je bil aparat kupljen v državi članici EU, Veliki Britaniji, na Norveškem ali v Švici in se tam tudi nahaja. Veljavnost garancije na drugih trgih preverite v lokalnih pogodbenih pogojih za podaljšano garancijo.

Miele si prizadeva, da v primeru okvare nudi hiter servis. V okviru podaljšane garancije vam lahko pomaga servisna služba Miele ali pooblaščen servisni partner. Veljajo splošni pogoji poslovanja.

Stroškov za popravila, ki jih izvede nepooblaščen serviser, Miele ne pokriva.

Če popravilo aparata ni več smiselno ali mogoče, prejmete enak ali enakovreden nov aparat.

Pri nadomestnem aparatu ni mogoče zagotoviti komunikacije (povezljivosti) z drugimi aparati in obstoječim hišnim sistemom. Če je aparat zamenjan, se preostali čas trajanja garancije, predviden v pogodbi, prenese na novi aparat.  

Druga možnost je, da se po želji povrne ustrezna trenutna vrednost aparata. Če se povrne trenutna vrednost aparata, podaljšana garancija preneha veljati.  

Podrobnosti preberite v pogodbenih pogojih podaljšane garancije.

 

 

 

Opombe:

* Na voljo za mobilno končno napravo (informacije o minimalnih zahtevah so podane v trgovini App Store). Dodatna digitalna ponudba podjetja Miele & Cie. KG. Vse pametne aplikacije omogoča sistem Miele@home. Obseg funkcij je odvisen od modela in države.