Podpora zaServis na daljavo
Posodobitev na daljavo pri Servis na daljavo
- Ali lahko aparat povrnem na zadnje stanje programske opreme pred posodobitvijo RemoteUpdate, če aparat po posodobitvi ne ustreza mojim predstavam?
- Ali lahko med izvedbo posodobitve s funkcijo RemoteUpdate uporabljam aparat?
- Ali lahko zaženem RemoteUpdate v aplikaciji Miele?
- Ali se funkcija RemoteUpdate lahko izvaja brez omreženja/WLAN-povezave?
- Ali se lahko izvajanje funkcije RemoteUpdate prekine?
- Kaj se zgodi, če med izvedbo posodobitve RemoteUpdate pride do izpada električnega toka ali izklopa aparata?
- Kaj se zgodi, če se program že izvaja?
- Kako vem, da je na voljo RemoteUpdate?
- Kje najdem informacije o spremembah s funkcijo RemoteUpdate?
- Koliko časa traja RemoteUpdate?
- Kolikokrat lahko na aparatu izberem možnost Pozneje?
- Kupil sem aparat, ki omogoča RemoteUpdate. Kdaj in kako prejmem RemoteUpdate?
- Po vklopu aparata se pojavi vprašanje glede funkcije RemoteUpdate. Kako lahko dezaktiviram RemoteUpdate?
Kontaktni obrazec
Opišite svojo zadevo v našem kontaktnem obrazcu. Servis Miele bo stopil v stik z vami, kakor hitro bo mogoče.
Na kontaktni obrazec